خدمات ویژه برج ها و مجتمع ها

در بسیاری از برج‌ ها و مجتع های مسکونی، تجاری و اداری به دلیل وجود ساختار فیبر نوری خطوط تلفن، و یا عدم وجود خطوط تلفن امکان دریافت سرویس اینترنت پرسرعت از طریق روش‌ های معمول وجود ندارد. حتا در مواردی که زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارایه خدمات به مشتریان وجود داشته باشد، به دلیل محدودیت فضای اختصاصی مراکز مخابراتی برای نصب تجهیزات مورد نیاز ارایه سرویس، ممکن است پس از مدتی برای اختصاص سرویس به متقاضیان با کمبود پورت مخابراتی خالی در مراکز روبه‌رو ‌شوید و در نتیجه امکان استفاده از اینترنت را نداشته باشید. یکی از راهکارهای جای‌گزین در برج‌ها و مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی ارایه خدمات اختصاصی و ویژه به این مجتمع‌هاست.

در این شرایط برای ارایه خدمات به ساکنان این برج‌ها و مجتمع‌ها، تجهیزات مورد نیاز برای ارایه سرویس در داخل مجتمع یا برج نصب می‌شود. برای دست‌یابی به این منظور، ابتدا مجتمع مورد نظر از طریق ارتباط نقطه به نقطه با سرعت بالا به شرکت رفاه تک ارتباط متصل می‌شود. برای ایجاد ارتباط به وسیله امواج CPE لازم است که دو مرکز ارایه دهنده و گیرنده خدمات دارای خط دید مستقیم نسبت به یکدیگر باشند. از این رو بخش فنی رفاه تک ارتباط برای بررسی امکان دید مستقیم مجتمع متقاضی با یکی از سایت‌های این شرکت در سطح شهر، کارشناسان خود را به محل مورد نظر می‌فرستد.

پس از انجام امکان‌سنجی و نصب تجهیزات مورد نظر در محل مجتمع متقاضی، امکان اتصال پرسرعت مشترک به یکی از سایت های رفاه تک ارتباط فراهم می‌شود. سپس با ایجاد فضایی مشابه یک مرکز مخابراتی در داخل مجتمع پهنای باند دریافت شده، و بدون نیاز به خط تلفن به هر یک از واحدهای متقاضی خدمات اختصاص داده می‌شود.

 

نحوه اتصال اینترنت به هر واحد

• کابل کشی شبکه برای هر واحد.

• استفاده از سیم های تلفن داخلی ساختمان و استفاده از تکنولوژیADSL2+

 

مزایای استفاده از سرویس برج ها رفاه تک:

1. سرعت بالای ارتباط دکل تا ساختمان

2. سرعت ارتباط بالای هرواحد تا مرکز بخش(با توجه به نزدیک بودن مشترک به دستگاه پخش کننده اینترنت در سیستم ADSL2+ که در مجتمع نصب شده است سرعت ارتباط کاملا متفاوت بوده و تا 24 مگابایت در ثانیه هم قابل استفاده خواهد بود که 6 برابر سرعت ADSL2+ های معمولی می باشد . و در سیستم کابل شبکه سرعت تا 100 مگابایت در ثانیه یعنی 20 برابر سرعت ADSL2+ های معمولی می باشد.)

3. وابسته نبودن امکان ارایه سرویس به وجود امکانات در مراکز مخابراتی

4. امکان ارایه سرویس حتی در صورت وجود مشکل فیبر نوری بودن خطوط تلفن یا عدم وجود تلفن ثابت

5. راه¬‌اندازی سرویس در کم¬‌ترین زمان ممکن به دلیل حذف MDF مراکز مخابراتی منطقه و راه-‌اندازی خطوط از داخل MDF ساختمان

6. کوتاه شدن مسیر ارایه خدمات به متقاضیان به دلیل حذف مراحل مرتبط با مرکز مخابراتی (از قبیل رانژه شدن خط و …)

7. راه‌اندازی سرویس بدون طی کردن مراحل اداری مورد نیاز مراکز مخابراتی (همچون ارسال مدارک و اطلاعات مربوط به مالک خط تلفن و …)

8. بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی ویژه برای ساکنین برج‌¬ها و مجتمع¬‌ها

9. بهره‌مندی از امتیازات مشتریان خاص برای رسیدگی به مشکلات احتمالی

10. اختصاص تجهیزات ویژه برای هر مجتمع

11. دست‌یابی به کیفیت بی‌نظیر خدمات به دلیل کوتاه شدن مسیرهای ارتباطی

12. پشتیبانی تلفنی و حضوری در هر ساعت از شبانه‌روز و در تمامی روزهای سال