- در فضای حاکی از احترام متقابل خواسته ها و انتظارات خود را از شرکت مطالبه کنند.
- بدانند که چه نوع کالا یا خدماتی و با چه ویژگی ها و شرایطی دریافت می نماید و دقیقا برای چه چیزی هزینه پرداخت می کند.
- کالا یا خدمات سفارش داده شده خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت دریافت نمایند.
- در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به خدمات پیش ، درحین و پس از فروش دسترسی یابند.
- بدانند چه ضمانتها و شرایطی در پشتیبانی خدمات و یا محصولات شرکت رفاه تک قرار دارد.
- بدانند وجوه تمایز یا برتری محصولات یا خدمات ما چیست.
- بدانند “انتقاد”، “پیشنهاد” یا “ایده هایشان” قطعا و به دقت بررسی و ترتیب اثر داده خواهد شد.
- که خدمات پشتیبانی شرکت را بصورت 7 روز و 24 ساعته دریافت کنند.
- که بدون پرداخت هیچ هزینه ای با واحد صدای مشتری تماس برقرار کنند.